Ticaret Odası ev sahipliğinde geçtiğimiz günlerde Müşteri Odaklılık ve Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi gerçekleştirildi.
Ticaret Odası üyelerinin çetin rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözümlerin farkına vardırmak amacıyla gerçekleştirdiği eğitimlerine ara vermeden devam ediyor.
Ticaret Odası eğitim salonunda Konuşmacı Dr. Emine Algül tarafından gerçekleştirilen eğitimde Müşteri İlişkileri Yönetimi Nasıl Olmalı? Müşteri Odaklılık Nedir? Müşteri Değeri Nasıl Oluşturulur? Yeni Dönem Müşteri Özellikleri Neler? Müşteri Nasıl İkna Edilir, Öncelikler Nelerdir? Altın Kural Nedir? Müşteri Şikâyeti Nasıl Karşılanmalı? Müşteri Sadakati Nasıl Sağlanır? Müşteri Kimdir ve Neden Önemlidir? Müşteri Neden Memnun Edilmelidir? Müşteri Beklentileri ve Karşılama Stratejileri gibi konular başta olmak üzere birçok konu ele alındı. Eğitim katılımcılara sertifikalarının takdim edilmesi ile sona erdi.