KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI 22 Kasım 2024, 09:57

Polatlı Ticaret Odası yıllık eğitim planı kapsamında üyelerden gelen eğitim talepleri doğrultusunda ''Müşteri İlişkileri, Sadakati ve Memnuniyeti Eğitimini'' gerçekleştirdi.
Çankaya Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Nefise Şirzad tarafından gerçekleştirilen eğitimde; ''müşteri profilleri ve yeni beklentiler, kusursuz müşteri ilişkileri,
müşteri ile yüz yüze, telefonla ve yazı ile iletişim, kurum imajının müşteriye yansıtılması, müşteri sadakati sağlama'' gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatıldı.
DIĞER HABERLER
-
IPARD DESTEKLERİ KONUSUNDA ÜYELERİMİZİ BİLGİLENDİRDİK
28 Temmuz 2025, 16:37 -
TOBB Nefes Kredisi Yeniden Devrede!
07 Temmuz 2025, 14:04 -
TİCARET ODASI’NDAN TAŞIT DOLUM PERSONELİ EĞİTİMİ
04 Temmuz 2025, 11:46 -
PTO’DA SANAYİ SİCİL SİSTEMİ ANLATILDI
27 Haziran 2025, 15:06 -
Üyelerimize Özel İndirim Fırsatı!
27 Haziran 2025, 12:22 -
ATO BAŞKANI GÜRSEL BARAN’DAN POLATLI TİCARET ODASI’NA ZİYARET
20 Haziran 2025, 15:12 -
POLATLI TİCARET ODASI’NIN 60. YIL GURURU
19 Haziran 2025, 10:31 -
POLATLI TİCARET ODASI TEBD II PROJESİNDE PİLOT ODA SEÇİLDİ
17 Haziran 2025, 16:02 -
TİCARET ODASI ÜYELERİNE POLATLI BP DE AKARYAKIT ALIMLARINDA İNDİRİM
17 Haziran 2025, 14:41 -
ÜYELERİMİZE KALE ALARM’DA %30 İNDİRİM
16 Haziran 2025, 13:44