KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI 22 Kasım 2024, 09:57

Polatlı Ticaret Odası yıllık eğitim planı kapsamında üyelerden gelen eğitim talepleri doğrultusunda ''Müşteri İlişkileri, Sadakati ve Memnuniyeti Eğitimini'' gerçekleştirdi.
Çankaya Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Nefise Şirzad tarafından gerçekleştirilen eğitimde; ''müşteri profilleri ve yeni beklentiler, kusursuz müşteri ilişkileri,
müşteri ile yüz yüze, telefonla ve yazı ile iletişim, kurum imajının müşteriye yansıtılması, müşteri sadakati sağlama'' gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatıldı.
DIĞER HABERLER
-
ANKARA’DAN YURT DIŞINA DİREKT UÇUŞ SAYISININ ARTIRILMASI GORDİON’UN TANITIMINA OLUMLU KATKI SUNACAK
01 Ekim 2025, 17:18 -
POLATLI’NIN KURUM TEMSİLCİLERİ POLATLI TİCARET ODASININ ÖNCÜLÜĞÜNDE İLÇE İÇİN BİR ARAYA GELDİ
01 Ekim 2025, 14:51 -
SAKARYA : “SOĞAN ÜRETİCİLERİ ZOR DURUMDA”
23 Eylül 2025, 16:19 -
BAŞKAN SAKARYA'DAN AHİLİK HAFTASI İÇİN KUTLAMA MESAJI
22 Eylül 2025, 10:17 -
POLATLI TİCARET ODASI, ŞEHRİN ÜNİVERSİTE HAYATINA TARİHİ KATKI İÇİN KOLLARI SIVADI
05 Eylül 2025, 09:33 -
Polatlı Ticaret Odası'ndan Eğitim Alanında Önemli Bir Destek!
01 Eylül 2025, 16:03 -
IPARD DESTEKLERİ KONUSUNDA ÜYELERİMİZİ BİLGİLENDİRDİK
28 Temmuz 2025, 16:37 -
TOBB Nefes Kredisi Yeniden Devrede!
07 Temmuz 2025, 14:04 -
TİCARET ODASI’NDAN TAŞIT DOLUM PERSONELİ EĞİTİMİ
04 Temmuz 2025, 11:46 -
PTO’DA SANAYİ SİCİL SİSTEMİ ANLATILDI
27 Haziran 2025, 15:06