KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI 22 Kasım 2024, 09:57

Polatlı Ticaret Odası yıllık eğitim planı kapsamında üyelerden gelen eğitim talepleri doğrultusunda ''Müşteri İlişkileri, Sadakati ve Memnuniyeti Eğitimini'' gerçekleştirdi.
Çankaya Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Nefise Şirzad tarafından gerçekleştirilen eğitimde; ''müşteri profilleri ve yeni beklentiler, kusursuz müşteri ilişkileri,
müşteri ile yüz yüze, telefonla ve yazı ile iletişim, kurum imajının müşteriye yansıtılması, müşteri sadakati sağlama'' gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatıldı.
DIĞER HABERLER
-
GENÇ MECLİS ÜYELERİ B2B İŞ GÖRÜŞMELERİ İÇİN AZERBAYCAN’DA
20 Mayıs 2025, 15:32 -
POLATLI TİCARET ODASI ÜYELERİ YETKİNLİK VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM MERKEZİ ASO MODEL FABRİKA ZİYARETİNDE
16 Mayıs 2025, 17:06 -
ÜYELERİMİZE TEORİK EĞİTİM KURUMLARINDAN %25 İNDİRİM İMKÂNI
05 Mayıs 2025, 16:04 -
ÜYELERİMİZE TARIMDA DİJİTALLEŞMENİN ÖNEMİ ANLATILDI
17 Nisan 2025, 09:23 -
TİCARET ODASI’NDAN GORDİON’UN TANITIMINA İMZA PROJE
16 Nisan 2025, 09:05 -
POLATLI TİCARET ODASI, POLATLI ÇORBASI’NIN (İŞKEMBE) COĞRAFİ TESCİL İÇİN KOLLARI SIVADI
28 Mart 2025, 13:45 -
8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜ KADIN ÜYELERİMİZ İLE KUTLADIK
07 Mart 2025, 14:28 -
TİCARET ODASI ÜYELERİ KONAKLAMA HİZMETLERİNDEN İNDİRİMLİ FAYDALANACAK
24 Şubat 2025, 11:08 -
ALİBABA.COM İLE DIŞ TİCARETİN DETAYLARI ANLATILDI
21 Şubat 2025, 16:08 -
6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU’NDA YENİ DÖNEM
20 Şubat 2025, 11:06