KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI 22 Kasım 2024, 09:57
Polatlı Ticaret Odası yıllık eğitim planı kapsamında üyelerden gelen eğitim talepleri doğrultusunda ''Müşteri İlişkileri, Sadakati ve Memnuniyeti Eğitimini'' gerçekleştirdi.
Çankaya Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Nefise Şirzad tarafından gerçekleştirilen eğitimde; ''müşteri profilleri ve yeni beklentiler, kusursuz müşteri ilişkileri,
müşteri ile yüz yüze, telefonla ve yazı ile iletişim, kurum imajının müşteriye yansıtılması, müşteri sadakati sağlama'' gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatıldı.
DIĞER HABERLER
-
İŞ DÜNYASINA NEFES ALDIRACAK PROJE “ NİTELİKLİ İŞGÜCÜ YETİŞTİRME PROGRAMI”
28 Kasım 2024, 11:56 -
GENÇ MECLİS ÜYELERİ MESLEKİ EĞİTİM İÇİN YAPILABİLECEKLERİ İSTİŞARE ETTİ
28 Kasım 2024, 10:12 -
POLATLI TİCARET ODASI GENÇ MECLİS ÜYELERİ FİDANLARI TOPRAKLA BULUŞTURDU
25 Kasım 2024, 10:05 -
POLATLI TİCARET ODASI ÜYELERİ, KIBRIS’TA B2B İŞ GÖRÜŞMELERİNDE
25 Kasım 2024, 09:10 -
KUSURSUZ MÜŞTERİ İLİŞKİSİ KURMANIN DETAYLARI TİCARET ODASINDA ANLATILDI
22 Kasım 2024, 09:57 -
ÜYELERİMİZE ÖZEL İNDİRİM PROTOKOLÜ
26 Eylül 2024, 14:55 -
AKRONES OTEL İLE ÜYELERİMİZ İÇİN İNDİRİM PROTOKOLÜ İMZALADIK
17 Eylül 2024, 16:29 -
ODAMIZIN AB PROJESİNE İLK ADIMI ONAYLANDI
13 Eylül 2024, 09:52 -
ODAMIZ İLE AMAZON RESMİ PARTNERİ WEEX ARASINDA PROTOKOL İMZALANDI
13 Eylül 2024, 08:56 -
ÜYELERİMİZE ÖZEL İŞ GEZİSİ
03 Eylül 2024, 16:23