MÜŞTERİ İLE ETKİLİ İLETİŞİMİN PÜF NOKTALARI ÜYELERİMİZLE PAYLAŞILDI 29 Ocak 2025, 10:15

Üyelerimizin ticari hayatlarına olumlu etki edecek bilgilendirme toplantıları, eğitimler ve seminerlerimiz kapsamında bu ayki eğitim konu başlığımız Pazarlamada Etkin İletişimle Müşteri Yönetimi oldu. Satış ve Pazarlama Uzmanı Hayrettin Dural tarafından gerçekleştirilen eğitimde etkin iletişimde beden dili, hedef kitle, halkla ilişkiler ve reklamın önemi vurgulandı. Dinleme ve ifade gücünün pazarlamanın temel taşını oluşturduğu belirtilerek; promosyonun hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun ve kalıcı olması gerektiği, dönemsel olması ve hedef kitlenin zihninde kalacak şekilde dizayn edilmesi gerektiği belirtildi. Örgüt kültürü, markanın itibar yönetimi, kriz yönetimi ve sosyal sorumluluk kampanyalarının müşteri kazanmaya yardımcı unsurlar olduğu konularının altı çizildi. Eğitim sonunda katılımcıların konulara ilişkin soruları yanıtlandı.
DIĞER HABERLER
-
POLATLI TİCARET ODASI, ŞEHRİN ÜNİVERSİTE HAYATINA TARİHİ KATKI İÇİN KOLLARI SIVADI
05 Eylül 2025, 09:33 -
Polatlı Ticaret Odası'ndan Eğitim Alanında Önemli Bir Destek!
01 Eylül 2025, 16:03 -
IPARD DESTEKLERİ KONUSUNDA ÜYELERİMİZİ BİLGİLENDİRDİK
28 Temmuz 2025, 16:37 -
TOBB Nefes Kredisi Yeniden Devrede!
07 Temmuz 2025, 14:04 -
TİCARET ODASI’NDAN TAŞIT DOLUM PERSONELİ EĞİTİMİ
04 Temmuz 2025, 11:46 -
PTO’DA SANAYİ SİCİL SİSTEMİ ANLATILDI
27 Haziran 2025, 15:06 -
Üyelerimize Özel İndirim Fırsatı!
27 Haziran 2025, 12:22 -
ATO BAŞKANI GÜRSEL BARAN’DAN POLATLI TİCARET ODASI’NA ZİYARET
20 Haziran 2025, 15:12 -
POLATLI TİCARET ODASI’NIN 60. YIL GURURU
19 Haziran 2025, 10:31 -
POLATLI TİCARET ODASI TEBD II PROJESİNDE PİLOT ODA SEÇİLDİ
17 Haziran 2025, 16:02