Odamız ev sahipliğinde 24 Şubat Pazartesi günü Müşteri Odaklılık ve Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi gerçekleştirilecektir. Üyelerimizin Çetin rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözümlerin farkına vardırmak amacıyla gerçekleştirdiğimiz eğitimlerimize ara vermeden devam ediyoruz
24 Şubat Pazartesi Günü odamız eğitim salonunda saat 13:30 ‘da konuşmacı Dr. Emine Algül tarafından gerçekleştirilecek eğitimde Müşteri İlişkileri Yönetimi Nasıl Olmalı? Müşteri Odaklılık Nedir? Müşteri Değeri Nasıl Oluşturulur? Yeni Dönem Müşteri Özellikleri Neler? Müşteri Nasıl İkna Edilir, Öncelikler Nelerdir? Altın Kural Nedir? Müşteri Şikâyeti Nasıl Karşılanmalı? Müşteri Sadakati Nasıl Sağlanır? gibi konula ele alınacak. Bilgilendirme toplantısına katılmak isteyen üyelerimiz 0312 623 10 84-113 ‘ten detaylı bilgi alabilir.